شناسهٔ خبر: 168255 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام:

روابط عمومی باید بازوی توانمند مدیران در اطلاع‌رسانی و تعامل با مردم باشد

جلسه روابط عمومی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام، در جلسه ای که به مناسبت گرامیداشت روز روابط عمومی برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهان، به موضوعات مختلفی از جمله انتخابات ریاست جمهوری، عملکرد روابط عمومی، آمادگی برای اربعین و اقدامات راهداری و حمل و نقل جاده ای استان پرداخت.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایلام)، سیدزاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و جمل و نقل جاده ای ایلام، ضمن تبریک کسب مقام اول در سطح کشور و استان در حوزه روابط عمومی گفت: انعکاس بیشتر فعالیت ها و اقدامات اداره، مطالبه گری در خصوص پروژه های در دست اقدام و پیگیری درخواست های مردمی توسط روابط عمومی انجام شود.

وی اظهار داشت: روابط عمومی به عنوان بازوی توانمند و مشاور امین مدیران، نقشی کلیدی در اطلاع‌رسانی دقیق، شفاف و به‌موقع، ایجاد تعامل سازنده با مخاطبان، مدیریت افکار عمومی، حفظ اعتبار و ارتقا جایگاه سازمان در جامعه ایفا می‌کند.

چشمه خاور در خصوص انتخابات ریاست جمهوری، بر اهمیت این رویداد و انتخاب فردی اصلح تأکید کرد و افزود: کسانی که پیرو خط رهبری باشند مورد حمایت ما خواهند بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل و جاده ای ایلام با اشاره به اربعین پیش رو، از آمادگی کامل این اداره کل برای ارائه خدمات به زائران خبر داد و عنوان کرد: انتظار داریم اربعینی پرشورتر و پرجنب و جوش تر از سال گذشته داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات این اداره کل اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 380 پروژه فعال در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در حال اجرا است.

چشمه خاور در پایان، وظایف راهداران را به سایر دستگاه های خدمات رسان تشبیه کرد و گفت: راهداران تلاش می‌کنند تا با اقدامات پیشگیرانه، از بروز حوادث در جاده ها جلوگیری کنند و این در حالی است که سایر دستگاه ها بعد از وقوع حادثه اقدام به خدمات رسانی می کنند.

 در پایان این جلسه با اهدا لوح تقدیر از خدمات و زحمات کارکنان روابط عمومی اداره کل تجلیل و قدردانی شد.