شناسهٔ خبر: 168400 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان:

روابط عمومی باید جهاد تبیین را سرلوحه امور قرار دهد

روابط عمومی روابط عمومی باید در انجام وظایف، جهاد تبیین را سرلوحه امور خود قرار دهد و دستاوردهای دستگاه اجرایی در عرصه های مختلف را اطلاع رسانی کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، محمد مشتری مدیر این اداره کل در جلسه‌ای که به مناسبت گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهان وی ایشان گفت: خدمات، دستاوردها و عملکرد دستگاه‌های اجرایی باید توسط روابط عمومی‌ها اطلاع رسانی شود تا بین مردم امید آفرینی ایجاد کند.

وی با تقدیر از فعالیت روابط عمومی‌های ادارات تابعه این اداره کل افزود: روابط عمومی چشم بیدار سازمان است و باید با اطلاع رسانی دقیق، شفاف و به موقع و پیگیری مطالبات مردمی، ارتباط دو سویه بین مردم و مسئولان برقرار کند.

این مسئول بر مستندسازی و جمع آوری اطلاعات از اقدامات اداره کل تاکید و اظهار کرد: روابط عمومی وظیفه خطیری بر عهده دارد و باید فعالیت‌های سازمان در بخش‌های مختلف را به جامعه اطلاع دهد.

در این جلسه با اهدای لوح سپاس از زحمات و تلاش‌های کارکنان روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و ادارات تابعه شهرستان‌ها قدردانی شد.