شناسهٔ خبر: 168556 - سرویس استان‌ها

در کمتر از یک هفته اخیر انجام شد؛

رفع تصرف فوری ۳.۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان گلپایگان

سرهنگ امیرسعید باقری / اصفهان فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان گفت: در کمتر از یک هفته اخیر یک فقره تعرض به اراضی ملی در شهرستان‌ گلپایگان به مساحت ۳.۵ هکتار رفع تصرف شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ سرهنگ امیر سعید باقری فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان اظهار کرد: با هوشیاری و تلاش عوامل این فرماندهی، در کمتر از یک هفته اخیر یک فقره تعرض به اراضی ملی در استان اصفهان رفع تصرف فوری شد.

وی با بیان اینکه مساحت این اراضی ۳ هکتار بوده است، گفت: اراضی رفع تصرف شده در شهرستان گلپایگان واقع شده است که با اقدام به موقع رفع تعرض و به بیت‌المال بازگردانده شد.
 
فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان با بیان اینکه مقابله اثربخش با زمین‌خواران نیازمند یک عزم و اراده ملی و همگانی است، اظهار کرد: شهروند مسئولیت‌پذیر شهروندی است که به مسائل و اتفاقات پیرامون محیط زندگی خود بی‌تفاوت نباشد، لذا امر مهم «مسئولیت‌پذیری اجتماعی» ایجاب می‌کند همه شهروندان در برابر آسیب‌ها و معضلاتی که جامعه را با تهدید مواجه می‌سازد واکنشی از جنس همکاری و همیاری از خود نشان بدهند.
 
سرهنگ باقری گفت: در این راستا سامانه پیامکی ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ به‌عنوان پل ارتباطی بین مردم و یگان حفاظت اراضی استان در نظر گرفته شده است و هم استانی‌های عزیز می‌توانند تمامی اخبار، اطلاعات و گزارش‌ها خود را پیرامون موضوع زمین‌خواری اطلاع رسانی کنند و در جلوگیری از وقوع هرگونه تعرض به اراضی ملی با این یگان همکاری و همیاری داشته‌باشند.