شناسهٔ خبر: 168833 - سرویس استان‌ها

اختصاص ۲۴۰ دستگاه اتوبوس در استان اصفهان برای مراسم ارتحال امام(ره)

اختصاص 240 دستگاه اتوبوس در استان اصفهان برای مراسم ارتحال امام (ره) رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان برنامه‌ریزی‌های انجام شده در خصوص برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)، حسین بیغمیان با بیان اینکه ستاد ارتحال با حضور سپاه و صنایع تشکیل شد، اظهار کرد: در جلسات برگزار شده مقرر شد که شرکت فولاد ۱۰۰ دستگاه، ذوب‌آهن ۵۰ دستگاه، پالایشگاه ۶۰ دستگاه و شرکت اسنوا ۳۰ دستگاه اتوبوس به صورت رایگان به این کار اختصاص داده شود.  

وی افزود: پیاده‌روی افراد به سمت مرقد امام راحل نیز از دهم خرداد آغاز و مقرر شده است که ۲۰ دستگاه اتوبوس نیز اتوبوس‌رانی اصفهان در اختیار افرادی که قصد عزیمت به مرقد به صورت پیاده دارند، قرار دهد.  

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان تصریح کرد: خودروهای مذکور در اختیار نماینده سپاه قرار گرفت و مقرر شد نماینده سپاه با تمام نواحی هماهنگ شود و بر اساس تقسیم‌بندی‌های انجام شده، ناوگان‌ها در اختیار شهرستان‌های مربوطه قرار گیرد که این اقدام نیز انجام شده است و تمام ناوگان‌ها روز گذشته عازم مرقد امام شدند.  

بیغمیان ادامه داد: سال گذشته ۱۳ هزار نفر عازم این مراسم شده بودند که امسال این میزان به  ۱۵ هزار نفر رسید که نشان از افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی است.