شناسهٔ خبر: 168862 - سرویس استان‌ها

آگهی مزایده عرضه املاک و اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان

سیستان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان، نسبت به فروش اراضی با کاربری‌های مختلف براساس دستورالعمل های مربوطه آگهی مزایده صادر کرد.

‌به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، واگذاری ۳۳ قطعه زمین واقع در شهرهای زاهدان خاش - سراوان با کاربری مسکونی و تجاری و ۲ واحد آپارتمان واقع در شهر زابل در راستای ماده ۹ قانون ساماندهی بخشی از مقررات مالی دولت مزایده عمومی و تعداد ۱۰ قطعه زمین با کاربری آموزشی- درمانی- ورزشی واقع در زاهدان و سوران در راستای ماده ۱۰۰ قانون بخشی از مقررات مالی دولت ویک قطعه زمین با کاربری خدمات - رفاهی در راستای ماده ۲۲ قانون الحاق بخشی از مقررات مالی از بین دارندگان موافقت نامه اصولی معتبر از مراجع ذیصلاح از مهمترین مفاد آگهی مزایده اداره کل راه و شهرسازی این استان است.

گفتنی است تمامی مراحل برگزاری مزایده از تحویل اسناد مزایده تا ارائه پیشنهاد از سوی متقاضیان از طریق سامانه تدارکات دولت (ستاد)www.setadiran.ir و دارای امضای دیجیتال صورت خواهد پذیرفت.

 با عنایت به اینکه مهلت دریافت اسناد تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ دریافت اسناد از سامانه رایگان می‌باشد، متقاضیان میبایست قبل از پایان مهلت دریافت اسناد از کارتابل خود اسناد را دریافت  کنند در غیر اینصورت علیرغم داشتن مهلت بابت ارائه پیشنهاد در سامانه نمی توانند بعد از تاریخ مذکور اقدام کنند.