شناسهٔ خبر: 168886 - سرویس استان‌ها

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی آذربایجان شرقی:

نظام مهندسی ساختمان مهم ترین نظام صنفی مهندسین کشور است

1 اعضای هیات اجرایی دهمین دوره انتخابات اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی انتخاب شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با توجه به نزدیک شدن دهمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی، با برگزاری جلسه انتخابات در اداره کل راه و شهرسازی و با حضور مدیرکل، معاون مسکن و ساختمان، رئیس اداره نظام مهندسی و رئیس حراست، اعضای هیات اجرایی انتخابات برگزیده شدند.

سید احمد موسوی مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی در این جلسه گفت: نظام مهندسی ساختمان مهم ترین نظام صنفی مهندسین کشور بوده و به لحاظ وسعت کاری و تعداد اعضاء و جامعه هدف مرتبط، از اهمیت بسیار بالایی برخورد است.

وی در ادامه افزود: حساسیت موضوع انتخابات نظام مهندسی بسیار بالاست و خوشبختانه ترکیب اشخاصی که امروز جهت عضویت در هیات اجرایی انتخابات نظام مهندسی اعلام آمادگی کرده اند، از حیث انرژی و تجارب ارزنده شان، نوید برگزاری انتخاباتی خوب، بدون حاشیه با فرآیند اصولی را می دهد.

موسوی تصریح کرد: امانتی که امروز به شما سپرده می شود، حق الناس است و باید با تمام توان جهت حفظ و صیانت از آرای اعضا تلاش نمایید. چرا که این انتخابات، تشریفاتی نیست و بخشی از معیشت بسیاری از اعضای سازمان با این انتخابات گره خورده است و امیدوارم با حساسیت بسیار ویژه ای فرآیند انجام و به پایان برسد.

در انتهای این جلسه به ترتیب اکثریت آرا، عزت اله خلیفه سلیمانلو، حسن مهرآمیز، خلیل پیراهنیان، آرش توفیقی، اردشیر جوادی، مهدی ثاقبیان و عباس افخم جاوید به عنوان اعضای هیات اجرایی انتخابات اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی انتخاب شدند.