شناسهٔ خبر: 16919 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان:

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از محور خیرساز دی اشکن

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی لارستان با بازدید از محور خیرساز دی اشکن گفت: با احداث این محور ۸۰ کیلومتر مسیر خنج -جهرم کاهش می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، محمدرضا باقری فرد مدیرکل عنوان کرد: محور دی اشکن توسط خیرین در حال ساخت است که طول کل مسیر ۴۲ کیلومتر است و عرض آن ۱۱/۶۰ متر که خنج را به جهرم متصل می‌کند و با احداث آن ۸۰ کیلومتر کاهش مسیر خواهیم داشت.

وی افزود: احداث این محور در چهار قطعه ۱۰ کیلومتری پیش‌بینی شده است که دو قطعه یک و دو هم اکنون شروع به کار کرده و فعال است.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان ادامه داد: در این دو قطعه دو میلیون و ۱۰۰ هزار مترمکعب خاکبرداری لازم است که ۸۵۰ هزار مترمکعب انجام شده است و همچنین ۴۷۰ هزار مترمکعب خاکریزی که ده هزار مترمکعب آن انجام شده است.

باقری فرد ضمن بازدید در خصوص کار خدا پسندانه خیرین افزود: انتظاری که از خیرین می‌رود همکاری و مشارکت اثربخش و فعالیت هوشمندانه است و همسو بودن با منافع ملی را از دیگر ویژگی‌های ضروری برای افزایش میزان تأثیرگذاری خیرین کشور در روند پیشرفت کشور بیان کرد.

وی با بیان اینکه هزینه احداث کل مسیر توسط خیرین پرداخت می‌شود عنوان داشت: اداره کل راه و شهرسازی لارستان جهت تسریع در روند پروژه آمادگی هر گونه همکاری و مشارکت را دارد.