شناسهٔ خبر: 169443 - سرویس استان‌ها

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد؛

پیشرفت ۵۴ درصدی پروژه تکمیل جاده ابوزیدآباد به محمدآباد

بهزاد شاهسوندی- اصفهان معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان از پیشرفت ۵۴ درصدی پروژه «تکمیل جاده ابوزیدآباد به محمدآباد» خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ بهزاد شاهسوندی معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، اظهار کرد: یکی از پروژه‌های در دست احداث این اداره‌کل پروژه تکمیل جاده ابوزیدآباد به محمدآباد است.  

وی افزود: با اقدامات و تلاش‌های به عمل آمده، هم اکنون پیشرفت فیزیکی این پروژه بالغ بر ۵۴ درصد است.  

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص وضعیت اعتباری پروژه تکمیل جاده ابوزیدآباد به محمدآباد، گفت: مبلغ پیمان این پروژه ۱۰۰ میلیارد ریال بوده و برای اتمام پروژه به مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.  

وی در خصوص مشخصات فنی و احجام به کار رفته در پروژه «تکمیل جاده ابوزیدآباد به محمدآباد» عنوان کرد: تا کنون در این پروژه ۲۶ هزار مترمکعب خاکریزی و ۵۵ هزار و ۳۰۰ مترمکعب خاک‌برداری اجرا شده است.  

شاهسوندی با اشاره به اهمیت تسریع در تکمیل پروژه‌های راه‌سازی اظهار کرد: با توجه به اینکه بخش عمده سرمایه هر کشور به ویژه کشورهای در حال توسعه به پروژه‌های عمرانی و زیربنایی آن اختصاص دارد بنابراین موفقیت در اجرای پروژه‌های عمرانی یکی از مهم‌ترین عوامل رشد و توسعه اقتصادی هر جامعه، محسوب می‌شود.  

وی گفت: در این بین حمل و نقل به عنوان یکی از زیر بخش‌های اساسی کشور بخش زیادی از منابع ملی را به خود اختصاص می‌دهد، همچنین درصدی از تولید ناخالص ملی مربوط به این زیربخش از پروژه‌های عمرانی است.