شناسهٔ خبر: 169452 - سرویس استان‌ها

کلنگ زنی مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در محور شهرکرد چلگرد (دیمه) در استان چهارمحال وبختیاری

کلنگ زنی مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در محور شهرکرد  چلگرد ( دیمه) در راستای چله خدمت در استان چهارمحال وبختیاری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: کلنگ زنی مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در محور شهرکرد - چلگرد ( دیمه) در استان چهارمحال وبختیاری درمحور شهرکرد - چلگرد ( دیمه) شروع شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان چهارمحال و بختیاری) روح الله غلامی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: ساخت این مجتمع با مساحت ۲۰ هزار متر مربع و زیر بنای ۳۵۰۰ متر مربع  در محور شهرکرد - چلگرد (دیمه) در استان چهارمحال‌وبختیاری شروع شده است.

روح غلامی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان چهارمحال و بختیاری گفت: اعتبار اولیه این طرح حدود ۲۰۰ میلیارد ریال است که با مشارکت بخش خصوصی در حال انجام است.

وی گفت: تعداد مجتمع‌های خدماتی رفاهی در حال ساخت در راه‌های مواصلاتی این استان به ۲۰ عدد رسیده است.

غلامی در پایان افزود: افزایش تعداد مجتمع‌های خدماتی رفاهی در محورهای مواصلاتی نقش موثری در کاهش تصادفات و ایمنی جاده‌ها دارد. توسعه آن‌ها با هدف ارائه خدمات مطلوب به مسافران و کاربران جاده‌ای در دستور کار قرار گرفته و با جدیت ادامه خواهد داشت.