شناسهٔ خبر: 16970 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه خبر داد:

افتتاح ۱۹ پروژه عمرانی و ۲۱۴۹ واحد مسکن مهر در دهه فجر

مسکن مهر خراسان شمالی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با افتتاح ۱۹ پروژه عمرانی با ارزش بالغ بر ۵۱ میلیارد تومان و ۲۱۴۹ واحد مسکن مهر، ایام الله فجر ۹۴ را جشن می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان كرمانشاه، عبدالله بهادری گفت: دهه فجر امسال، ۱۹ پروژه در حوزه راه (بزرگراه اصلی و فرعی و روستایی) حوزه فنی و اجرایی و مدیریت مسکن و ساختمان و همچنین ۲۱۴۹ واحد مسکن مهر به بهره‌برداری می‌رسد.

بهادری گفت: قطعه دوم و سوم بزرگراه کربلا به طول ۱۵ کیلومتر، ۱۰۷ کیلومتر عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت راه‌های اصلی و فرعی و همچنین ۳۱ کیلومتر احداث و بهسازی آسفالت راه‌های روستایی با ارزش بالغ بر چهل و سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در حوزه راه به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در ادامه، در حوزه فنی و اجرایی تحت مدیریتش هم، بهره‌برداری و افتتاح ۴ پروژه هلال احمر کنگاور و سنقر و همچنین ساختمان فنی و حرفه‌ای شهرستان‌های هرسین و سنقر را مطرح کرد.

وی هزینه ۴ پروژه این حوزه را هفت میلیارد و هفتصد و ۳۷ میلیون تومان اعلام کرد.

عبدالله بهادری گفت: بنا به تاکید آخوندی وزیر محترم راه و شهرسازی بر تسریع و اتمام پروژه‌های مسکن مهر، خوشبختانه اداره کل این استان در دهه فجر امسال می‌تواند با افتتاح ۲۱۴۹ واحد مسکن مهر در جشن خانه دار شدن مردم استان کرمانشاه شرکت کند.

گفتنی است از این تعداد مسکن مهر،۱۷۸۶ واحد در قالب تعاونی،۱۸۳ واحد به صورت خود مالک و ۱۸۰ واحد،سه جانبه،اجرایی و به پایان رسیده است.