شناسهٔ خبر: 170092 - سرویس استان‌ها

در پویش امامت و ولایت انجام شد؛

اهدای ۸۴ پلاک زمین رایگان به خانوارهای حائز شرایط جوانی جمعیت شهرستان کاشان

قرعه کشی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان گفت: در قالب پویش امامت و ولایت، ۸۴ پلاک زمین رایگان به خانوارهای حائز شرایط جوانی جمعیت این شهرستان اعطا شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ مراسم قرعه کشی اختصاص زمین به حائزین شرایط طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهرستان کاشان با حضور مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، حمیدرضا فلاح معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان، مجتبی آراسته رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی و خانوارهای حائز شرایط برگزار شد.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان در این باره اظهار کرد: با تلاش و پیگیری هایی که بعمل آمد و براساس اراضی تامین شده برای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سطح شهرستان کاشان، تخصیص زمین در قالب پویش دهه امامت و ولایت به متقاضیان انجام شد.  
وی با بیان اینکه در این مراسم ۸۴ پلاک زمین به خانوارهای حائز شرایط اختصاص یافت، گفت: در مراسم قرعه کشی، قطعه زمین هر متقاضی مشخص شد و به لطف خدا ادامه مراحل واگذاری انجام می شود.  

آراسته خاطرنشان کرد: خانوارهای مشمول قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که فرزند سوم به بعدشان، پس از ۲۴ مهر ماه ۱۴۰۰ (تاریخ تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) متولد شده باشند و همچنین خانوارهای دارای ۴ فرزند زیر ۲۰ سال می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir در قسمت جوانی جمعیت ثبت نام کنند.