شناسهٔ خبر: 170459 - سرویس استان‌ها

اعطای قرارداد واگذاری زمین به ۲۸ خانوار حائز شرایط جوانی جمعیت در گلپایگان

غلامرضا امینی گلپایگان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گلپایگان گفت: در پویش امامت و ولایت زمین به ۲۸ خانوار حائز شرایط جوانی جمعیت در این شهرستان اعطا و قرارداد واگذاری تحویل داده شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ غلامرضا امینی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گلپایگان اظهار کرد: با تلاش و پیگیری و براساس اراضی تامین شده برای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سطح شهرستان گلپایگان، واگذاری زمین در قالب پویش دهه امامت و ولایت به متقاضیان انجام شد.

وی افزود: بر این اساس ۲۸ قرارداد واگذاری زمین به متقاضیان حائز شرایط جوانی جمعیت (خانوارهایی که فرزند سوم به بعدشان، پس از ۲۴ مهر ماه ۱۴۰۰ متولد شده و خانوارهای دارای ۴ فرزند زیر ۲۰ سال) تحویل داده شد.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گلپایگان بیان کرد: در شهرستان گلپایگان تعداد ۳۲۲ نفر برای طرح جوانی جمعیت اقدام به ثبت نام کردند که پس از بررسی‌های لازم تعداد ۲۸۱ نفر واجد شرایط و تایید نهایی شده‌اند.  

وی ادامه داد: از این تعداد ۲۱۸ خانوار فرزند سوم به بعدشان پس از ۲۴ مهر ماه ۱۴۰۰ متولد شده و تعداد ۶۳ خانوار دارای ۴ فرزند زیر ۲۰ سال بوده‌اند که با پیگیری‌های بعمل آمده تامین زمین انجام شده است.  

امینی خاطرنشان کرد: خانوارهای حائز شرایط جوانی جمعیت می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir در قسمت جوانی جمعیت ثبت نام کنند.