شناسهٔ خبر: 170508 - سرویس استان‌ها

طی ۳ ماهه نخست سال جاری انجام شد؛

افزایش ۱۵.۵ درصدی جابه‌جایی مسافر با ناوگان عمومی برون شهری در زنجان

راهداری زنجان رییس اداره حمل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از افزایش ۱۵.۵ درصدی جابه‌جایی مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری در استان طی سه ماهه اول امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان، حمید سلمانیان رییس اداره حمل مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از جابجایی ۳۲۳ هزار و ۹۱۳ نفر مسافر توسط ناوگان حمل و نقل برون شهری این استان طی سه ماهه نخست سال جاری خبر داد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۱۵ در صدی را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به جابجایی این تعداد مسافر در قالب ۴۸ هزار و ۱۰۳ سفر، اظهار کرد: از این تعداد ۱۹۷ هزار و ۶۷۵ نفر مسافر درون استانی و ۱۲۶ هزار و ۲۳۸ مسافر برون استانی بوده‌اند.

رییس اداره حمل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان با اشاره به فعالیت ۳۶ شرکت حمل و نقل مسافربری در استان تصریح کرد: در حال حاضر دو شرکت حمل و نقل بین‌المللی با ۱۳۱ دستگاه اتوبوس، ۴۸۱ دستگاه مینی‌بوس، ۵۰۱ سواری، ۸۵ دستگاه ناوگان «وی آی پی» با ۱۵۱۳ نفر راننده در حوزه تحت پوشش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در حال ارائه خدمات به مسافرین هستند.

رییس اداره حمل مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تصریح کرد: مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود را از پایانه‌های مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا مورد پیگیری قرار گیرد و در صورت لزوم در کمیسیون‌های مربوط با تخلف شرکت‌ها، رانندگان یا مالک وسیله نقلیه رسیدگی شود.