شناسهٔ خبر: 170750 - سرویس استان‌ها

در خرداد ماه ۱۴۰۳؛

۶۰۰۰ متر مربع ازبزرگراه نیشابور سبزوار لکه گیری هندسی شد

اجرای روکش آسفالت در راههای روستایی نیشابور خراسان رضوی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان های نیشابور و میان جلگه از اجرای لکه گیری هندسی در بزرگراه نیشابور سبزوار به طول ۶ هزار متر مربع خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی، مجید مفیدی‌فر از اجرای لکه گیری هندسی در بزرگراه نیشابور سبزوار به طول ۶ هزار متر مربع خبر داد و گفت: این عملیات در بزرگراه نیشابور سبزوار در حد فاصل شهرک صنعتی نیشابور تا روستای رحیم آباد به طول ۶ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان اجرا و به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به میزان خرابی ها در این محور افزود: میزان خرابی ها در این محور ۱۰ کیلومتر از شهرک صنعتی تا پل دولت آباد بوده که هم اکنون ۶ کیلومتر آن انجام و ۴ کیلومتر دیگر نیز در حال انجام است.

مفیدی فر همچنین در خصوص اجرای آسفالت سرد در محورهای روستایی این شهرستان اضافه کرد: با تلاش راهداران در خرداد ماه سال جاری زیرسازی و اجرای آسفالت سرد در محور روستایی کابلی به طول دو هزار و ۱۰۰ متر با هزینه بالغ بر ۵ میلیارد تومان، با بکار گیری ۸۰ روز دستگاه و ۱۱۰ نفر روز نیروی راهدار اجرا و به بهره برداری رسید.

این مسئول در اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نیشابور اظهار کرد: ادامه عملیات لکه گیری هندسی و روکش آسفالت در کمربندی نیشابور نیز به زودی آغاز خواهد شد.