شناسهٔ خبر: 170755 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی اعلام کرد:

نشست مشترک بررسی مشکلات حوزه راه و شهرسازی در شهرستان درمیان برگزار شد

نشست مشترک حوزه راه و شهرسازی شهرستان درمیان مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در سفر امروز خود به شهرستان درمیان از برگزاری نشست مشترک بررسی مشکلات حوزه راه و شهرسازی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی و به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان جنوبی ،به منظور بررسی مشکلات حوزه راه و شهرسازی از جمله باندهای دوم ، راه‌های اصلی ، فرعی و روستایی و طرح نهضت ملی مسکن درشهرستان درمیان صبح امروز نشست مشترکی با حضورهاشمی نماینده مردم شریف شهرستانهای بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، فرجامی فرد فرماندار شهرستان درمیان،مودی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی وجلال زاده مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای  استان در محل فرمانداری شهرستان درمیان برگزار شد.

میرمحمد مودی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در این جلسه با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه راه و شهرسازی در شهرستان درمیان گفت:در طرح نهضت ملی مسکن و تامین زمین مورد نیاز براساس سهمیه شهر اسدیه در برنامه چهارساله ۸ هکتار بوده که با توجه به پیگیری های صورت گرفته ۱۶۸ هکتار معادل ۲۰ برابر برنامه ابلاغی زمین الحاق شده و احداث ۱۲۰۰ واحد مسکونی در برنامه اجرایی قرار گرفته است.

وی افزود:در تامین زیر ساخت های نهضت ملی مسکن مشکلاتی داریم که نیازمند همکاری بیشتر دستگاه‌های خدمات رسان هستیم و جهت اجرای آن نیازمند  حدود هزار میلیارد تومان اعتبار هستیم.

مودی ادامه داد:در حوزه‌ باندهای دوم تا سال ۱۴۰۲ راههای این شهرستان اعتبار ملی نداشت که با پیگیری‌های صورت گرفته توانستیم محور بیرجند به اسدیه را در ردیف اعتبارات ملی قرار دهیم.

وی بابیان اینکه مطالعات کل این مسیر انجام شده تصریح کرد: تکمیل این محور حدود ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که در بودجه امسال ۳۵ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.