شناسهٔ خبر: 170791 - سرویس استان‌ها

دعوت مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری

محمد راستا  مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد با انتشار پیامی مردم را برای شرکت پرشور در انتخابات هشتم تیر ماه، دعوت کرد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کهگیلویه وبویراحمد)،متن پیام محمد راستا به شرح زیر است:
 بسم الله الرحمن الرحیم
انتخابات یکی از ارکان اصلی پیشرفت و از مهم‌ترین وسیله‌های رفع موانع پیشرفت کشور است.(امام خامنه ای)
 هشتم تیرماه تجلّی حضور ملتّی خواهد بود که بیش از 45 سال است با وجود تمام توطئه ها بر عظم راسخ خود برای حفظ عزّت و استقلال این مرز و بوم استوار مانده و با حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات پیش رو، پیروی از خط امام (ره)، لبیک به رهبر فرزانه انقلاب و تجدید میثاق با شهیدان به خون خفته انقلاب اسلامی است.
بی شک، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باعث افزایش سرمایه اجتماعی و تسهیل راه‌های حل مشکلات و فراهم سازی زمینه پیشرفت کشور و خنثی سازی توطئه‌های استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل خواهد شد.
ملت فهیم ایران،  برای خلق حماسه ای دیگر گرد هم می آیند تا ایرانی آباد را رقم بزنند و انشاء الله بتوانیم بیش از پیش به آرمان های انقلاب بزرگ اسلامی دست یابیم.

اینجانب ضمن گرامی داشت یاد شهدای خدمت به ویژه شهید آیت الله رئیسی به نوبه خود، از عموم  مردم بزرگوار استان  دعوت می کنم تا بار دیگر، در انتخاباتی دیگر که نشانه جمهوریت این نظام درکنار اسلامیت آن است، حضوری پر شور داشته و شخص اصلح خود را انتخاب نمایند.