شناسهٔ خبر: 171398 - سرویس استان‌ها

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خمینی شهر خبر داد؛

پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه فعال طرح نهضت ملی مسکن در خمینی شهر

حاجی احمدی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خمینی شهر گفت: پروژه فعال طرح نهضت ملی مسکن در خمینی شهر، ۷۰ درصد پیشرفت دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ سعید حاجی احمدی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خمینی شهر در خصوص وضعیت طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان اظهار کرد: از هفت هزار ثبت نامی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان خمینی شهر، ۶ هزار نفر واجد شرایط بوده‌اند.  

وی افزود: برای اجرای این طرح حمایتی مسکن در شهرستان خمینی شهر، مشکل تأمین زمین داشتیم و تاکنون توانسته ایم، زمینی به مساحت ۵۰ هزار مترمربع تأمین کنیم و قرارداد آماده سازی آن با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان امضا شده است.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خمینی‌شهر با بیان اینکه این قطعه زمین، ظرفیت ساخت حدود یک هزار واحد مسکونی را دارد، ادامه داد: هم اکنون سفت کاری واحدهای مسکونی تمام و قرارداد نازک کاری منعقد شده است.  

وی گفت: پروژه فعال طرح نهضت ملی مسکن در خمینی شهر ، ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.  

حاجی احمدی عنوان کرد: برخی متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن به شهر جدید فولادشهر معرفی شده‌اند که پیگیری‌های لازم در این خصوص در حال انجام است.  

وی در خصوص اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، گفت: برای اجرای این طرح در شهرستان خمینی شهر پیگیری‌های لازم برای تأمین زمین مورد نیاز در دست اقدام است.  

گفتنی است: شهرستان پرتراکم خمینی شهر با ۱۷۶ کیلومترمربع و با جمعیت افزون بر ۵۰۰ هزار نفر در غرب اصفهان واقع شده است.