شناسهٔ خبر: 171413 - سرویس هوایی

نخستین جشنواره فرهنگی هنری شرکت فرودگاه‌ها برگزار می‌شود

رضا کارگر سرپرست روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوای ایران از برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی هنری ویژه کارکنان و اعضای خانواده آنان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، رضا کارگر از برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی هنری ویژه کارکنان و اعضای خانواده آنان خبر داد و گفت:  این جشنواره، ابتکاری است از سوی روابط عمومی و مصوبه شورای فرهنگی شرکت که به منظور ایجاد وفاق و همدلی هرچه بیشتر در میان اعضای خانواده بزرگ شرکت فرودگاه‌ها در ستاد و تمامی فرودگاه‌های تحت پوشش آن و همچنین در راستای کشف و تشویق استعدادهای فرهنگی و هنری برگزار خواهد شد.

وی با بیان این‌که تمامی کارکنان با هر نوع رابطه استخدامی با شرکت فرودگاه‌ها در ستاد و فرودگاه‌های تحت پوشش شرکت می‌توانند در این رویداد بزرگ فرهنگی هنری شرکت کنند، افزود: تمامی کارکنان و همسر و فرزندانشان که تمایل داشته باشند، می‌توانند هنر و آثار خود را در این رقابت دوستانه و صمیمی ارائه دهند.

به گفته کارگر، این جشنواره در رشته‌های عکاسی، نقاشی، طراحی پوستر، خوشنویسی، صداپیشگی، موسیقی، بازیگری، مجری‌گری، نویسندگی، فیلمسازی، خوانندگی، مجسمه‌سازی، شعر، خاطره‌نویسی فرودگاهی و استندآپ کمدی برگزار خواهد شد و البته هریک از افراد فقط می‌توانند در یکی از رشته‌های مذکور شرکت کنند.

وی با بیان این‌که شرکت‌کنندگان فرودگاهی می‌توانند آثار یا تصویر(عکس یا فیلم) آثار خودشان را تا تاریخ ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ به مسئول روابط عمومی در فرودگاه‌ها و شرکت‌کنندگان ستادی آثار یا تصویر(عکس یا فیلم) آثار خودشان به دبیرخانه در روابط‌عمومی ستاد شرکت تحویل دهند، بیان کرد: آثار ارائه شده در دور نخست توسط داوران بررسی می‌شود و پس از انتخاب پنج اثر برتر هر رشته، برگزیدگان اثر خود را در حضور داوران نهایی ارائه دهند. در پایان نیز به آثار برتر جوایز نفیسی در حضور مقامات ارشد شرکت اهدا خواهد شد.

سرپرست روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوای ایران در پایان اعلام کرد که علاقه‌مندان به شرکت در نخستین جشنواره فرهنگی هنری شرکت فرودگاه‌ها می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر در فرودگاه‌ها به مسئول روابط عمومی آن فرودگاه و در ستاد به روابط عمومی ستاد مراجعه کنند.

نخستین جشنواره فرهنگی هنری شرکت فرودگاه‌ها برگزار می‌شود