شناسهٔ خبر: 171476 - سرویس استان‌ها

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان:

شن ریزی ۱۲۰ کیلومتر از راه های روستایی و فرعی شهرستان چایپاره در سال جاری

573c23d7-d0a2-41e5-a3a5-7861f89509d6.jpg رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان چایپاره از شن ریزی ۱۲۰ کیلومتر از راه‌های روستایی و فرعی  این شهرستان درسال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، علی اکبر حسینی رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان چایپاره با اشاره به اینکه تسطیح و رگلاژ مسیرهای ارتباطی با هدف ایجاد بستر مناسب برای تردد آسان و ایمن اجرا می‌شود، گفت: در سال جاری عملیات تسطیح و رگلاژ و شانه‌سازی  در ۸۰ کیلومتر از محورهای شهرستان چایپاره انجام شده است.

وی اظهار کرد: از آغاز سال جاری تاکنون عملیات نخاله برداری در ۴۰۰۰ مترمکعب از محورهای مواصلاتی شهرستان چایپاره انجام شده است.

حسینی ادامه داد: با توجه به اینکه تابلو و علائم ایمنی و هشدار، پیش‌آگاهی و هدایت مسیر به رانندگان، نقش بسزایی در ارتقای ایمنی جاده‌های ارتباطی در سطح محورهای مواصلاتی دارد در طول ۳ ماهه گذشته ۳۵ مورد تابلو علائم هشدار دهنده جاده‌ای در محورهای مواصلاتی شهرستان چایپاره نصب شد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین در این مدت ۲۵ مورد گشت‌های تلفیقی با پلیس راه و گشت‌های دروازه‌ای کنترل ناوگان با هدف افزایش قانونمندی و رعایت قوانین و مقررات در نهایت ارتقای سطح خدمات و رضایتمندی خدمات گیرندگان انجام شده است.