شناسهٔ خبر: 171520 - سرویس استان‌ها

مشکلات خانه‌های ویلایی جایگزین واحدهای ناایمن مسکن مهر سمنان بررسی شد

جلسه تسریع در اجرای پروژه جلسه پیگیری مشکلات خانه‌های ویلایی جایگزین واحدهای ناایمن مسکن مهر سمنان به منظور تسریع در اجرای پروژه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سمنان، صبح امروز جلسه پیگیری مشکلات و پیشرفت فیزیکی خانه‌های ویلایی جایگزین واحدهای ناایمن مسکن مهر سمنان (قطعات ۲۳ و ۲۴) به ریاست حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و با حضور حسینی طباطبایی مدیرکل راه و شهرسازی استان، رییس امور شعب بانک مسکن، پیمانکار پروژه و نمایندگان متقاضیان برگزار شد.

در این جلسه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، با اشاره به روند مطلوب اجرای پروژه بر هماهنگی و همکاری بین پیمانکار، نمایندگان متقاضیان و راه و شهرسازی استان تاکید کرد.

حسینی طباطبایی مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان ضمن تقدیر از نمایندگان متقاضیان به دلیل نظارت بر روند اجرای پروژه و مطالبه‌گری آنها، از تلاش همه‌جانبه نهادهای اجرایی استان به جهت تعیین تکلیف اجرای پروژه قدردانی کرد.

وی مسئله تاخیر در تامین نقدینگی را مهم‌ترین مانع تسریع در اجرای پروژه دانست و افزود: پیگیری‌های لازم به‌منظور تامین مالی و تسریع در اجرای پروژه انجام شده است و با همکاری و همراهی متقاضیان این پروژه به اتمام می‌رسد.

در ادامه جلسه هریک از نمایندگان متقاضیان دغدغه‌ها و ابهامات خود را در رابطه با واحدهای متقاضیان مطرح کردند.

در پایان، پیمانکار پروژه نیز آخرین موانع و مشکلات در روند اجرایی پروژه را تشریح و راهکارهای موجود جهت تسریع را ارائه کرد.

شایان ذکر است، پروژه ۳۳۶ واحدی جایگزین قطعات ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر سمنان، هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی ۳۳درصد در ۲۱۴ واحد اول و ۵۴ درصد در فاز اول (۱۰۴واحد) در حال اجرا است.