شناسهٔ خبر: 171565 - سرویس استان‌ها

اجرای حفاظ ایمنی دهانه پل‌ها در زبرخان استان خراسان رضوی آغاز شد

حفاظ پل زبر خان خراسان رضوی مسئول راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان زبرخان از شروع اجرای حفاظ ایمنی در دهانه پل‌های حوزۀ استحفاظی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خراسان رضوی؛ غلامعلی قادری گفت: با توجه به عبور و مرور و ترافیک بالا در سطح راه‌های این شهرستان و آسیب دیدگی گاردریل‌های محورهای مذکور، اصلاح و مرمت حفاظ ایمنی پل‌ها در دستور کار این اداره قرار گرفت.

وی میانگین تردد روزانه در هر یک از محورهای بزرگراهی این شهرستان را حدود ۱۹ هزار تردد اعلام و افزود: برخورد خودروهای عبوری در طول محورهای این شهرستان باعث آسیب دیدگی و تخریب گاردریل‌ها شده است.

قادری پیشرفت فیزیکی اجرای حفاظ‌های ایمنی در دهانه‌های پل‌ها را ۴۰ درصد عنوان کرد و گفت: پنج شرکت پیمانکاری این پروژه را آغاز کردند و انتظار می‌رود پس از اجرای آن ایمنی پل‌های با دهانه بیشتر از ۶ متر در تمام حوزه راه‌های این شهرستان تأمین گردد.

به گفته مسئول راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان زبرخان روشنایی تقاطع‌های حادثه آفرین در بوژمهران و قدمگاه و تعریض محور قدمگاه به درود نیز در دست اقدام این اداره است.