شناسهٔ خبر: 171646 - سرویس استان‌ها

محموله ۵۲۰ تنی، سنگین ترین بار ترافیکی تاریخ استان کرمان به ۱۰۰ کیلومتری مقصد رسید

محموله 520 تنی، سنگين ترين بار ترافيكی تاريخ استان كرمان به 100 كيلومتری مقصد رسيد بخشی از دستگاه عظیم کارخانه فولاد بوتیای کرمان با ۵۲۰ تن وزن به عنوان سنگین‌ترین و حجیم‌ترین محموله تاریخ حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان در مسیر راور به زرند قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمان)، علی عبداللهی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان با اشاره به این که بخشی از دستگاه عظیم کارخانه فولاد بوتیای کرمان به عنوان سنگین‌ترین و حجیم‌ترین محموله تاریخ حمل‌ونقل جاده‌ای استان به ۱۰۰ کیلومتری مقصد رسید، گفت: محموله ۵۲۰ تنی قرار است از مسیر راور به زرند و از محور کوهستانی گردنه عیسی آباد زرند عبور کند که نیازمند انجام اقدامات ایمنی از جمله عبور کامیون از این مسیر است.

وی اظهار کرد: کارشناسان این اداره کل با همکاری پلیس راه و شرکت حمل و نقل مجری طرح، محدوده عبور محموله ترافیکی را از سه راهی راور، کرمان، زرند به سمت گردنه عیسی آباد تا شهرستان زرند به مدت حدود دو هفته محدودیت ترافیکی از ساعت ۷ صبح الی ۶ عصر اعلام کردند.

عبداللهی افزود: محموله ترافیکی فوق سنگین کارخانه فولاد بوتیا به وسیله چهار کشنده اسکورت‌های ترافیکی راهداری و پلیس راه در ابتدا و انتهای بوژی تردد می‌کنند.