شناسهٔ خبر: 171671 - سرویس استان‌ها

اجرای روکش آسفالت در محور قدیم ساوه - تهران با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال

نوروزی اراک معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: عملیات اجرای روکش آسفالت در محور قدیم ساوه - تهران در محدوده شهرستان زرندیه با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال شروع شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان مرکزی، محمدهادی نوروزی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با اشاره به برنامه‌های اجرایی مورد نظر برای ارتقاء رویه آسفالتی در راه‌های ارتباطی شهرستان زرندیه گفت: در حال حاضر کارگاه دوم اجرای روکش آسفالت در محور قدیم ساوه - تهران شروع شده و اکنون در محدوده زیرگذر راه‌آهن پرندک فعال است.

وی اعتبار این پروژه را ۲۲۰ میلیارد ریال عنوان کرد و در ادامه گفت: فاز نخست این طرح به صورت دو لایه روکش آسفالت بطول تقریبی یک هزار و ۸۰۰ متر در محدوده زیرگذر راه‌آهن پرندک در حال اجراست و در فاز بعدی در امتداد مسیر برای رفع خرابی‌های مقطعی ادامه خواهد داشت.

اجرای روکش آسفالت بلوار مأمونیه در این مسیر دیگر پروژه‌ای است که به گفته معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی امسال در این شهرستان اجرا شده است.

نوروزی اظهار کرد: در نظر داریم برای ارتقاء رویه آسفالتی محور ساوه - بوئین‌زهرا در محدوده شهرستان زرندیه نسبت به لکه گیری هندسی و روکش آسفالت اقدامات قابل توجهی انجام دهیم تا کاربران جاده‌ای از خدمات مطلوبی بهره ببرند.