شناسهٔ خبر: 171737 - سرویس استان‌ها

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران خبر داد:

پروژه‌های راه‌سازی شهرستان ری روی ریل سرعت

آزاد دوار معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از بازدید پنج تن از نمایندگان شورای اسلامی از پروژه‌های راه‌سازی شهرستان ری و تسریع در بهره‌برداری پروژه‌ها در اسرع وقت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)؛ امیر حسین آزاد دوار معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: با همراهی و راهبری حسین جنتی مدیر کل اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فرماندار ویژه شهرستان ری و رئیس دیوان محاسبات استان از پروژه‌های راه‌سازی میدان غنی آباد، پل فیروز آباد، و کمربندی قلعه نو بازدید به عمل آمد.

وی گفت: در راستای بازدید به عمل آمده که در روز گذشته انجام شد جهت تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌ها و تامین اعتبارات تصمیماتی اتخاذ و مقرر شد بخش شمالی میدان غنی آباد و بخش شرقی پل فیروز آباد پس از واریز مطالبات پروژه توسط فرمانداری ری برای پیمانکار ظرف دو ماه پس از واریز وجوه، نسبت به تکمیل عملیات عمرانی و بهره‌برداری اقدامات لازم عملیاتی شود.

آزاد دوار در پایان گفت: در بازدید روز گذشته نمایندگان و مسئولان شهرستان ری از روند پیشرفت پروژه قلعه نو ابراز رضایت شده این پروژه‌ها همگی مصوب سفر ریاست جمهور شهید است و برای افتتاح و بهره‌برداری از آنها نهایت تلاشمان را خواهیم کرد.