شناسهٔ خبر: 171854 - سرویس استان‌ها

روند اجرای پروژه‌های عمرانی راه وشهرسازی شهرستان دشتستان سرعت می‌گیرد

زهرا هوایی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتستان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتستان سرعت‌بخشی به روند اجرایی پروژه‌های عمرانی در سطح شهرستان را اولویت این اداره دانست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از بوشهر، زهرا هوایی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتستان در بازدید از پروژه‌های عمرانی در سطح شهرستان اظهار کرد: سرعت‌بخشی به روند اجرایی پروژه‌های عمرانی در سطح شهرستان از اولویت‌های مهم این اداره است.

هوایی با اشاره به موقعیت ویژه شهرستان دشتستان در سطح استان افزود: تکمیل و تسریع پروژه‌های نیمه‌تمام و بهبود زیرساخت‌ها و خواستار رعایت و اجرای نکات فنی سازه‌ها ضرورت دارد.

وی با تاکید بر اجرای صحیح قوانین مقررات ملی در سازه‌ها خواستار تسریع در تکمیل پروژه‌ها شده و افزود: که این سرعت بخشی در جهت اقتصادی نیز بسیار موثر بوده و می‌بایست این روند ادامه داشته باشد.

هوائی در خصوص تکمیل پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت بیان کرد: این نوید را به همشهریان می‌دهیم که با سعی و تلاش و همت فراوان و البته با همراهی و همکاری مسئولین مرتبط شهرستانی و استانی که این پروژه‌ها به اتمام و به بهره برداری برسد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتستان همچنین در خصوص پروژه‌های در حال احداث و نیمه تمام گفت: تمام تلاشمان بر تسریع در جهت تکمیل این پروژه‌ها که بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن است با تزریق به موقع اعتبارات لازم به اتمام برسانیم.

وی در پایان اضافه کرد: پروژه‌هایی که نیاز به تامین اعتبار دارد در کمیته برنامه ریزی شهرستان جهت تامین اعتبارات لازم مطرح شده که با پیگیری فرماندار مبالغ مورد نیاز پیش بینی و در حال انجام است.