شناسهٔ خبر: 171856 - سرویس استان‌ها

گام رو به جلو مسکن سازی در شهرستان شهرضا؛

پیشرفت ۸۵ درصدی اولین پروژه طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان شهرضا

حسن نادری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا گفت: اولین پروژه طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان شهرضا با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی، در حال اجراست.

به گزارش پایگاه خبری راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ محمد حسن نادری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا اظهار کرد: با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان، پروژه ۳۷۷ واحدی طرح نهضت ملی مسکن در دو سایت شمالی و جنوبی در حال ساخت است.
 
وی افزود: بر این اساس اولین پروژه طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان شهرضا با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی، در دست اجرا قرار دارد.
 
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا با بیان اینکه ۱۵ هزار و ۹۱۶ نفر در شهرستان شهرضا متقاضی طرح نهضت ملی مسکن بودند افزود: از این تعداد، هزار و ۲۳۴ نفر تأیید نهایی شدند و ۱۳۶ نفر متقاضی نیز در انتظار تأیید استعلام هستند.
 
به گفته نادری، تاکنون هزار و ۴۳۵ نفر از متقاضیان این طرح انصراف داده‌اند و ۹۶۲ متقاضی هم در انتظار بررسی هستند.
 
وی ادامه داد: در حوزه املاک و حقوقی، واگذاری سه قطعه زمین خود مالکی در طرح نهضت ملی مسکن انجام شد که توسط شرکت تعاونی مسکن با پیشرفت ۳۰ درصدی در حال اجراست.
 
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا گفت: فاز ۵ و ۶ مسکن سازی شهرستان شهرضا ویژه متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن، قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و اقشار ویژه از جمله خانواده شهدا و ایثارگران، طرح کلی آن آماده شده و به تصویب رسیده و با پیشرفت ۴۰ درصدی آماده سازی زمین و خیابان کشی شده است.
 
گفتنی است شهرستان شهرضا به مساحت چهار هزار و ۵۷۳ کیلومتر مربع، ۱۴۵ هزار نفر جمعیت دارد.