شناسهٔ خبر: 171887 - سرویس استان‌ها

طی خرداد ۱۴۰۳؛

۹۵ کیلومتر از راه‌های مه‌ولات تجدید خط کشی شد

خط کشی راههای مه ولات رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مه ولات گفت: در خرداد ماه امسال ۹۵ کیلومتر از راه‌های مواصلاتی این شهرستان تجدید خط کشی شد.

به گزارش ژایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی، محمود کبـیر رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مه ولات گفت: به دلیل تردد زیاد و کم رنگ شدن خط کشی راه‌ها در برخی از راه‌های این شهرستان احیای آن‌ها در دستور کار این اداره قرار گرفت.

وی بیان کرد: برای خط کشی این ۹۵ کیلومتر از راه‌ها که در محور شادمهر به کاشمر و فیض آباد به کاشمر بود، مبلغی بالغ بر ۶ هزار میلیون ریال هزینه شده است.

کبیر همچنین از اتمام عملیات اجرای ساخت پل در محور فیض آباد به کاشمر خبر داد و گفت: برای باکس گذاری، زیر سازی و آسفالت این پل بالغ بر ۳ هزار میلیون ریال هزینه صرف شده است.

وی برگزاری دوره آموزش ایمنی مدارس حاشیه راه‌ها، پاک‌سازی کنار قرنیز پل‌ها در محور شادمهر به کاشمر، اتمام عملیات اجرای رادیه و برید در پل یک دهانه ۱۰ متری در محور تربت حیدریه به گناباد، ایمن سازی دماغه‌ها در محورهای اصلی و شریانی به تعداد یک مورد با نصب بشکه ایمنی و باتومی و رفلکتور، نصب ۲ عدد چراغ چشمک زن آذرخشی در مکان‌های حادثه خیز، آشکارسازی هره‌های خاکی نقطه‌ای با پودر سنگ، اجرای هره خاکی طولی و عرضی در سه راهی مهنه به تربت حیدریه به طول ۵۰ متر را از عمده فعالیت‌های اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مه ولات در خرداد ماه امسال ذکر کرد.