شناسهٔ خبر: 171905 - سرویس بنادر و دریانوردی

نشست مشترک بنادر و دریانوردی و ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر؛

پروژه‌های آب و برق‌رسانی به مجتمع بندری نگین عملیاتی می‌شود

نشست بندر بوشهر نشست تعاملی اداره کل بنادر و دریانوردی و ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر با رویکرد تسهیل در فعالیت تجار و بازرگانان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، نشست تعاملی اداره کل بنادر و دریانوردی و ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر با رویکرد تسهیل در فعالیت تجار و بازرگانان برگزار شد و مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در این نشست اظهار کرد: این اداره کل و ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر رسالتی مشترک برای خدمت‌رسانی به فعالان اقتصادی دارند که تعامل و هم اندیشی به موفقیت بیشتر در این حوزه منجر می‌شود.

وی بیان کرد: یکی از اقدام‌های مهم انجام شده در چند مدت اخیر استقرار نمایندگی ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر در مجتمع بندری نگین است که اداره کل بنادر و دریانوردی استان به سهم خود قدردان این اقدام است.

به گفته مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر؛ اقدام‌های زیرساختی در مجتمع بندری نگین اکنون به نحو مطلوبی در حال اجرا است و جاده دسترسی این مجتمع در نیمه دوم امسال بهره‌برداری می‌رسد. 

شکیبی نسب با اشاره به آغاز پروژه‌های آب و برق‌رسانی به مجتمع بندری نگین در سال جاری، عنوان کرد: با نگاه مثبت سازمان بنادر و دریانوردی چهار هزار میلیارد ریال اعتبار به پروژه برق‌رسانی مجتمع بندری نگین اختصاص یافته و مجوز اجرا پروژه آبرسانی نیز صادر شده است.

ناظر گمرکات و مدیرکل گمرک بوشهر نیز گفت: این مجموعه در جهت پیشبرد فعالیت بخش خصوصی و به ویژه تجار و بازرگانان آماده هرگونه همکاری با اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر است.

علی سلیمانی افزود: تعامل بین دستگاهی و برگزاری مستمر نشست‌های هم اندیشی بدون تردید فرصتی ارزشمند برای گره گشایی از مسائل و مشکلات بخش خصوصی است.

وی اظهار کرد: در خصوص مجتمع بندری نگین به عنوان ظرفیتی جدید برای توسعه فعالیت های بندری در بوشهر نیز تلاش می‌شود به روند رونق این مجتمع بندری کمک شود.