شناسهٔ خبر: 171929 - سرویس استان‌ها

درگذشت راهدار استان مرکزی بر اثر تصادف در حین خدمت

مرحوم حیدری بر اثر یک سانحه رانندگی، یکی از راهداران خدوم اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اراک در استان مرکزی، در حین خدمت جان باخت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان مرکزی، متأسفانه پیش از ظهر امروز بر اثر یک سانحه رانندگی در بزرگراه اراک - سلفچگان یکی از راهداران زحمتکش اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اراک در هنگام اجرای پروژه خط کشی سطح راه، دچار حادثه شد و در نهایت با بی‌نتیجه ماندن ساعت‌ها تلاش برای حفظ جان وی در بیمارستان ولیعصر اراک، جان به جان آفرین تسلیم کرد.

مرحوم رسول حیدری که پیش از ظهر امروز برای هدایت ترافیکی به علت اجرای خط کشی محور اراک - سلفچگان مشغول خدمت بود، به خاطر بی توجهی و سرعت بسیار بالای یک خودروی عبوری تیبا، دچار سانحه شد و ضارب نیز از محل تصادف گریخت.

در این حادثه تلخ که حتی منجر به آسیب جزئی به رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اراک نیز شد، بلافاصله مرحوم حیدری توسط اورژانس به بیمارستان ولیعصر اراک منتقل شد اما تمام تلاش‌ها برای نجات جان وی بی اثر بود و در نهایت رسول حیدری جان خود را از دست داد و شهید راه خدمت شد.

مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در استان مرکزی این ضایعه تلخ را به جامعه زحمتکش راهداران کشور تسلیت گفته و ضمن آرزوی علو درجات برای آن مرحوم برای خانواده اش صبر و شکیبایی را مسألت دارد.