شناسهٔ خبر: 171931 - سرویس استان‌ها

رئیس دستگاه نظارت بر انتخابات نظام مهندسی گلستان عنوان کرد؛

اجرای قانونمند انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان گلستان

راه و شهرسازی گلستان مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس دستگاه نظارت بر انتخابات نظام مهندسی گلستان در جلسه هم اندیشی اعضای هیئت نظارت و هیئت اجرای دهمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان گلستان گفت: در برگزاری انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی فراتر از قانون گام بر نداشته و هیچ ترسی برای اجرای قانون در این فرآیند نداریم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، نشست هم اندیشی اعضای هیئت نظارت و هیئت اجرای دهمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان گلستان با رویکرد برگزاری انتخابات سالم و پرشور برگزار شد.

سید محمد حسینی، مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس دستگاه نظارت بر انتخابات نظام مهندسی گلستان در ابتدای این نشست اظهار کرد: با همدلی، وحدت و انسجام بین اعضا شاهد انتخابات سالم و پرشور خواهیم بود.

وی افزود: اعضای هیئت نظارت و هئیت اجرایی با درایت خود حاشیه‌ها را از انتخابات دور می‌کنند.

حسینی ادامه داد: هیئت نظارت با بر هم زنندگان نظم برگزاری انتخابات برخورد جدی خواهد کرد.

رئیس دستگاه نظارت بر انتخابات نظام مهندسی گلستان ادامه داد: به هیچ عنوان فراتر از قانون گام بر نداشته و هیچ ترسی برای اجرای قانون در انتخابات نداریم.

وی همچنین تصریح کرد: امید است با برگزاری انتخابات سالم و پرشور، شاهد تولید مسکن‌های با کیفیت و ارزان قیمت در استان باشیم.

حسینی در انتهای سخنانش گفت: ۹۳ نفر از جامعه مهندسی گلستان در انتخابات شرکت کرده که از این تعداد ۴۹ نفر از گروه عمران، ۱۲ نفر گروه معماری و شهرسازی و ۲۷ نفر از مهندسین گروه برق و مکانیک به طور قطعی ثبت نام کرده اند.

در ادامه این جلسه اعضای هیئت نظارت و هیئت اجرایی دهمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان گلستان گزارشی از اقدامات انجام شده در فرایند ثبت نام ارائه کردند.