شناسهٔ خبر: 171934 - سرویس جاده‌ای

نماینده وزیر راه و شهرسازی در ستاد راهیان نور کشور خبر داد؛

پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه پارکینگ یادمان شهدای کربلا ۴

حجت الاسلام والمسلمین وین نماینده وزیر راه و شهرسازی در ستاد راهیان نور کشور گفت: پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه پارکینگ یادمان شهدای کربلا ۴ به دست توانمند ستاد راهیان نور وزارت راه و شهرسازی حاصل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجید وین نماینده وزیر راه و شهرسازی در ستاد راهیان نور کشور اظهار کرد: پروژه بهسازی ۱۲ هزار متر مربعی پارکینگ یادمان شهدای عملیان کربلا ۴ (علقمه) با پیشرفت ۶۰ درصدی در حال اجرا است.

وی افزود: به منظور ارج نهادن به مقام رفیع شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره ایثار این عزیزان ستاد راهیان نور وزارت راه و شهرسازی اقدام به تسطیح و بهسازی یادمان شهدای کربلا ۴ در منطقه خرمشهر به منظور بازدید مردم عزیز و کاروان‌های راهیان نور نموده است.

حجت السلام مجید وین از نظر مساعد وزیر محترم راه و شهرسازی و تاکید ایشان مبنی بر رفع مشکلات زوار راهیان نور تشکر کرد.

وی در ادامه نیز گفت: به منظور تعیین سرنوشت جنگ و تصرف شلمچه، تنومه و جزایر اروندرود و پیشروی از شمال فاو با هدف نهایی تصرف شهر بصره، عملیات کربلای ۴ با فرماندهی سپاه و پشتیبانی هوایی و توپخانه ارتش با چهار قرارگاه نجف، قدس، کربلا و نوح در تاریخ ۱۳۶۵.۱۰.۳ طراحی و اجرا شد و این یادمان روزانه بین دو هزار تا سه هزار نفر از اعضای کاروان‌های راهیان نور را پذیرا است.