شناسهٔ خبر: 171941 - سرویس استان‌ها

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زنجان خبر داد؛

پایان عملیات بهسازی و آسفالت بیش از ۴ کیلومتر راه روستایی سلمانلوی زنجان

راهداری زنجان رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زنجان از بهسازی و آسفالت ۴.۵ کیلومتر راه‌ روستایی سلمانلو در شهرستان زنجان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان، مهدی احمدی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زنجان در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: با توجه به اینکه روستای سلمانلو از جمعیت لازم برخوردار است این اداره اقدام به بهسازی و آسفالت این محور کرد.

وی در خصوص انجام عملیات روکش آسفالت راه‌های دیگر گفت: اجرای عملیات روکش آسفالت جاده میانه و روکش آسفالت «اسلاری سیل» جاده فرودگاه از دیگر اقدامات در حال اجراست که تا آخر فصل کاری پایان می‌یابد.

احمدی با بیان اینکه این راه روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان بهسازی و آسفالت شده است، افزود: طول کل پروژه ۴.۵ کیلومتر، عرض آسفالت ۵.۵ متر و ضخامت آسفالت ۷ سانتی متر است که برای بهسازی و آسفالت آن، حدود ۳ هزار و ۹۰۰تن آسفالت استفاده شده و ۲۵۰ تن نیز قیر مصرف شده است که با پیگیری‌های صورت گرفته، خط‌کشی و نصب علائم این محور نیز به زودی انجام می‌شود.