شناسهٔ خبر: 171984 - سرویس استان‌ها

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی خبر داد؛

بهسازی و آسفالت ۵ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان خوی در سال جاری

9ba058ec-160b-4a97-8ca2-126891712648.jpg مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان آذربایجان غربی گفت: طی سال جاری ۵ کیلومتر راه روستایی شهرستان خوی باهدف بهره‌مندی روستاییان از راه مناسب، بهسازی و آسفالت شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، اصغر کاظمی رئیس راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان خوی با اشاره به بهسازی و آسفالت ۵ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان خوی در سال جاری گفت: طی سال جاری ۳۵ کیلومتر از راه‌های روستایی و فرعی این شهرستان شن‌ریزی شده است.

وی با اشاره به خط کشی ۶ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان خوی طی سه ماهه نخست سال جاری اظهار کرد: همچنین در این مدت عملیات تسطیح، رگلاژ و شانه سازی محورها به طول ۴۶۰ کیلومتر و تامین روشنایی محورها به تعداد ۱۷۰ عدد نیز انجام شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه تعمیر و بازسازی گاردیل ها، نصب نیوجرسی با هدف کاهش تصادفات و تلفات سوانح رانندگی از جمله اقدامات اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان خوی در سال جاری است، خاطر نشان کرد: در این مدت ۱۱ متر گاردریل و ۱۵ عدد نیوجرسی مفصلی در محورهای مواصلاتی شهرستان نصب شد.

کاظمی در خصوص سایر اقدامات اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان خوی در سه‌ماهه نخست سال جاری نیز افزود: نصب ۸۵ مورد تابلو و علایم هشدار دهنده جاده‌ای،۳۷ مورد اجرای گشت تلفیقی با پلیس راه و گشت دروازه‌ای برای کنترل ناوگان و ۱۰۰ تن نخاله برداری از محورهای مواصلاتی شهرستان خوی از دیگر اقدامات اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای این شهرستان است.