شناسهٔ خبر: 171987 - سرویس وزارتی

تجمع بزرگ عاشوراییان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد

. تجمع بزرگ عاشوراییان وزارت راه و شهرسازی همراه با تشییع پیکر شهید گمنام برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امروز ۲۴ تیرماه به مناسبت ایام محرم، مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) در وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، محمدعلی زهره‌ای معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، سید میعاد صالحی مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، هادی عباسی اصل معاون مسکن و ساختمان، سعید غفوری مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، حجت‌الاسلام وین فرمانده مرکز مقاومت بسیج، وحید قربانی رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی و دیگر مدیران و کارکنان این وزارتخانه و به میزبانی مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، عزاداران پیکر یک شهید گمنام را بدرقه کردند.

در این مراسم، حجت‌الاسلام عبدالعلی گواهی رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح به ایراد سخنرانی پرداخت و با تأکید بر اینکه این عزاداری‌ها غنیمتی است که باید همگان قدردان آن باشند، گفت: عاشورای حسینی پیام‌های متعددی برای مردم دارد و آن پیام‌ها شامل افشای باطل، احیای سنت پیغمبر (ص)، احیای مکتب شهادت و حضور بانوان و نقش آنها در وقایع بعد از شهادت در کربلاست.

 وی ضمن ذکر مصیبت‌های واقعه کربلا و جان‌فشانی امام حسین (ع) و یاران باوفایش گفت: امام حسین (ع) در واقعه کربلا همه سرمایه‌اش را برای اسلام فدا کرد که باید این الگو و سرمشق همه ما باشد.

تجمع بزرگ عاشوراییان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد