شناسهٔ خبر: 171990 - سرویس مسکن و شهرسازی

با حضور مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی انجام شد؛

بازدید و ارزیابی دو سایت نهضت ملی مسکن مازندران

بازدید مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی ضمن بازدید از دو سایت در حال اجرای استان مازندران پیشرفت اجرای واحدهای نهضت ملی مسکن استان را مناسب ارزیابی کرد.

علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی جزئیات سفر خود به استان مازندران را تشریح کرد و گفت: در سفر به استان مازندران از دو سایت نهضت ملی مسکن در حال ساخت این استان در شهر سورک مرکز شهرستان میاندرود و همچنین روستای عالیواک از توابع شهر ساری بازدید شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: سایت نهضت ملی مسکن سورک ۴۶۸ واحد و دارای ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی است. همچنین واحدهای مسکونی روستای عالیواک به تعداد ۲۰۰ واحد و دارای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی توضیح داد: در مجموع در استان مازندران ۶۴ هزار واحد در ۴ بخش روستایی، خودمالک، بازآفرینی شهری و مسکن‌های حمایتی در حال ساخت است که ۱۹ هزار واحد از این تعداد واحد جزو مسکن‌های حمایتی بوده و دولت متعهد به ساخت و تکمیل آنها برای متقاضیان این بخش است.

وی روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان را مثبت ارزیابی کرد.