شناسهٔ خبر: 172002 - سرویس استان‌ها

نصب بیش از ۳ کیلومتر نیوجرسی مفصلی در محورهای مواصلاتی شهرستان ارومیه در سال جاری

نیوجرسی آذربایجان غربی رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان ارومیه از نصب ۳۲۵۰ متر نیوجرسی مفصلی در محورهای این شهرستان در سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، حسین باقرزاده رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان ارومیه با اشاره به بهسازی و آسفالت ۳ کیلومتر از راه روستای خلیان ارومیه در سه ماهه نخست سال جاری افزود: در این مدت ۳۲ کیلومتر از محورهای مواصلاتی ارومیه از جمله محورهای هشتیان، بند-راژان، شورکند، حصار حاجیلار و ارومیه -مهاباد روکش آسفالت شد.

وی با اشاره به اینکه اجرای خط کشی یکی از سریع‌ترین راه‌های ارتقای ایمنی راه‌ها به شمار می‌رود، تصریح کرد: در سه ماهه نخست سال جاری ۲۷۰ کیلومتر خط کشی در سطح راه‌های شریانی، اصلی، فرعی و روستایی شهرستان ارومیه اجرایی شد.

باقرزاده با اشاره به تسطیح، رگلاژ و شانه سازی ۳۰۰ کیلومتر از محورهای شهرستان ارومیه خاطر نشان کرد: در این بازه زمانی ۱.۵ کیلومتر از راه روستای وزیر آباد شن ریزی و در محور ارومیه -سلماس و ارومیه – مهاباد ۷۲۰ عدد تابلو علائم هشدار دهنده جاده‌ای نصب شده است.

این مقام مسئول در خصوص سایر اقدامات انجام شده توسط اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان ارومیه در سه ماهه نخست سال جاری نیز اظهار کرد: بازسازی و نصب ۲۸۰۰ متر گاردریل در محورهای شهید کلانتری، محور سلماس و محدوده پل امام زاده و تامین ۲۶ کیلومتر روشنایی در ر محورهای شهید کلانتری و محور مهاباد از جمله اقدامات اداره راهداری شهرستان در این بازه زمانی است.

وی ادامه داد: ۵۰۰ تن نخاله برداری در محورهای نازلو، مهاباد و اشنویه، اجرای ۳ مورد گشت‌های تلفیقی با پلیس راه و گشت‌های دروازه ای کنترل ناوگان با هدف کاهش تخلفات از دیگر اقدامات اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان ارومیه در 3ماهه نخست سال جاری است.