شناسهٔ خبر: 172071 - سرویس استان‌ها

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نطنز خبر داد؛

اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر نطنز، در مرحله ساختمان سازی

حامد موحدی - اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نطنز گفت: اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر نطنز، به مرحله ساختمان سازی رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ حامد موحدی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نطنز در خصوص طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان اظهار کرد: با تلاش‌های بعمل آمده زمینی به مساحت ۱۲ هکتار از اراضی دولتی، به صورت الحاق و همچنین با توافق با شهرداری، ویژه اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر نطنز تأمین شده است.  

وی افزود: آماده سازی زمین شامل خاکبرداری، خاکریزی و پی کنی بلوک‌های این زمین انجام شده و آماده ساختمان سازی است.  

به گفته رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نطنز، در شهر نطنز، ۳ هزار نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بودند که در حال حاضر حدود ۹۷۰ نفر از این تعداد واجد شرایط هستند.  

وی ادامه داد: برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر نطنز، زمینی برای ساخت حدود ۱۲۷ بلوک مسکونی اختصاص یافته که هر بلوک چهار طبقه روی پیلوت است.  

موحدی بیان کرد: این بلوک ها، ظرفیت ساخت واحد مسکونی برای تمامی ۸۹۶ متقاضی این طرح را دارد.  

وی گفت: همچنین برای اختصاص زمین به ۸۰ خانوار متقاضی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهر نطنز (مشمولان دارای فرزند سوم و بیشتر از ۲۴ مهر سال ۱۴۰۰ به بعد و دارای چهار فرزند کمتر از ۲۰ سال)، زمین مورد نیاز تأمین و طرح تفکیکی آن تهیه شده و در انتظار اعلام موضوع و تصویب آن در کمیسیون ماده ۵ قرار دارد.