شناسهٔ خبر: 172102 - سرویس استان‌ها

انجام بازدیدهای مستمر از رستوران‌ها و مجتمع‌های خدماتی بین راهی در زنجان

راهداری زنجان رئیس اداره سرمایه‌گذاری راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از انجام بازدیدهای مستمر و مداوم از رستوران‌ها و مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی این استان با هدف ارتقای سطح خدمت‌رسانی به مسافران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، حسن کلانتری، رییس اداره سرمایه‌گذاری این اداره کل، با اشاره به در پیش بودن ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) و آغاز سفرهای تابستانی، از بازدید رستوران‌ها و مراکز خدماتی رفاهی بین راهی زنجان طی مدت زمان یک هفته‌ای خبر داد و افزود: در راستای خدمت‌رسانی به مسافران و با هدف اجرای هرچه بهتر این طرح، پیش از آغاز سفرها بازدیدها شروع شد.

وی با بیان اینکه برای ارتقای سطح خدمت‌رسانی به کاربران جاده‌ای در ایام تعطیلات تابستان و ایام اربعین حسینی نظارت ویژه‌ای در قالب بازدیدهای متعدد بر عملکرد مجتمع‌ها می‌شود، افزود: در این بازدیدها وضعیت نمازخانه، وضوخانه‌ها، رستوران‌ها، کیفیت مواد غذایی، فروشگاه‌ها، نظافت عمومی و نظارت بر معابر ورود و خروج، محوطه مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

کلانتری با اشاره به فعالیت ۳۰ مورد مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در حال بهره‌برداری در این استان توضیح داد: از زمان آغاز این طرح با هدف ارتقای سطح خدمت‌رسانی به مسافران، بازدیدهای کمیته ویژه نظارت استان متشکل از بازرسان ادارات و سازمان‌های ذی‌ربط به سرپرستی این اداره کل انجام شده است.

رییس اداره سرمایه‌گذاری راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در پایان از آماده به کار بودن کمیته ویژه نظارت استان در ایام تعطیلات هفته پیش رو خبر داد و با تاکید بر اینکه این بازدیدها به صورت مستمر و تا پایان تابستان انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: در کنار این بازدیدها مسافران و رانندگان نیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فرآورده‌ای دامی از سوی مجتمع‌های خدماتی رفاهی و رستوران‌ها موارد را از طریق سامانه‌های ۱۴۱ اعلام کنند.