شناسهٔ خبر: 172132 - سرویس استان‌ها

در راستای طرح باز آفرینی شهری در جنوب کرمان؛

۳۰۰ تُن قیر رایگان به شهرداری قلعه گنج اختصاص یافت

قلعه گنج قیر رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان قلعه گنج از اختصاص ۳۰۰ تُن قیر رایگان در سه مرحله برای آسفالت معابر خاکی بافت فرسوده در شهر قلعه گنج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اداره کل راه و شهرسازی (جنوب کرمان)، رضا فلاحی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان قلعه گنج در خصوص اقدامات به عمل آمده برای رفع مشکل معابرخاکی محلات هدف بازآفرینی شهری اظهار کرد: یکی از مشکلات بافت‌های فرسوده شهرستان قلعه گنج ، وجود معابر خاکی و به تبع آن ایجاد شرایط نامطلوب برای زندگی مردم آن مناطق محروم است و به همین دلیل ۳۰۰ تُن قیر رایگان به شهرداری قلعه گنج اختصاص یافت تا مشکلات این معابر رفع شود.

وی بیان کرد: در جهت توسعه شهری، ایمنی در تردد مردم و رسیدن به استانداردهای مطلوب اقدامات ویژه ای در خصوص آسفالت معابر خاکی محلات هدف بازآفرینی به عمل آمده است.

فلاحی عنوان کرد: در این راستا طی تفاهم‌نامه ای ۳۰۰ تُن قیر رایگان به شهرداری‌ قلعه گنج برای آسفالت معابر خاکی محلات هدف بازآفرینی شهری اختصاص یافت و به زودی مورد استفاده قرارخواهد گرفت.

رئیس اداره راه و شهر سازی قلعه گنج با بیان اینکه بافت های فرسوده شهری سبب ایجاد مشکلات اجتماعی برای ساکنین میشود بیان کرد: با جدیت دنبال ساماندهی و احیای بافت های فرسوده شهری هستیم تا بتوانیم شرایط محیط زندگی را در این محلات  را با کمک مردم ارتقا دهیم.