شناسهٔ خبر: 172139 - سرویس استان‌ها

ایمن سازی نقطه حادثه خیز پیچ کال شور در نیشابور

اجرای روشنایی و رفع نقطه حادثه خیز رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان های نیشابور و میان جلگه گفت: نقطه حادثه خیز و پرتصادف پیچ کال شور در محور نیشابور به عشق آباد با اجرا و نصب ۵ عدد تیر روشنایی و اعتبار ۵۰۰ میلیون ریال ایمن سازی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی، مجید مفیدی فر با اشاره به ایمن‌سازی و اصلاح نقاط حادثه‌خیز و پرتصادف شهرستان میان جلگه اظهار کرد: اجرای پروژه روشنایی پیچ کال شور محور نیشابور به عشق آباد با پیگیری های این اداره و مساعدت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان رضوی و همچنین خیرین منطقه  انجام گرفت.

وی افزود: این اقدام با نصب ۲ عدد تیر روشنایی سیمانی و ۳ عدد تیر فلزی با تمام اتصالات و کابل ها با اعتبار ۵۰۰ میلیون ریال اجرا شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نیشابور و میان جلگه در خصوص رفع نقاط حادثه خیز در سه ماه اول سال جاری عنوان کرد: خاکریز سر پل ها در بزرگراه نیشابور سبزوار به طول ۸ کیلومتر، اصلاح و تعریض سه قوس خطرناک در محور کاشمر، اجرای روشنایی تقاطع های فرعی به اصلی ۲۵ مورد انجام شده و همچنین اجرای روشنایی پل دولت آباد تا پل راه آهن با ۵۹ عدد تیر روشنایی در حال اجرا است.