شناسهٔ خبر: 172146 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان تاکید کرد ؛

استفاده از ظرفیت سازندگان بومی در پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان گلستان

راه و شهرسازی گلستان مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در جلسه تخصصی با انجمن پیمانکاران استان گفت: تمام تلاشمان را برای استفاده از ظرفیت سازندگان بومی در پروژه‌های استان به ویژه نهضت ملی مسکن خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، جلسه تخصصی مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با انجمن پیمانکاران استان با رویکرد هم افزایی بین انجمن‌های تخصصی و مدیران اجرایی به ریاست سید محمد حسینی مدیرکل راه و شهرسازی گلستان برگزار شد.

سید محمد حسینی مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در این جلسه اظهار کرد: همکاری با پیمانکاران و سازندگان بومی و تسهیل گری در استفاده از ظرفیت سازندگان بومی در پروژه‌های عمرانی استان همواره اصلی ترین دغدغه ما بوده است.

وی افزود: سازندگان و پیمانکاران بازوی دولت در احداث پروژه های عمرانی هستند.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: با همراهی بین انجمن‌های تخصصی و مدیران اجرایی نسبت به رفع چالش ها اقدام خواهیم کرد.

حسینی همچنین گفت: از ظرفیت انبوه سازان بومی در پروژه‌های آماده سازی سایت های مسکن، تامین خدمات روبنایی و محوطه سازی پروژه های مسکن مهر و نهضت ملی مسکن استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: جهش تولید مسکن قانونی است که در دولت سیزدهم مصوب شده و در دولت چهاردم تکمیل می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در ادامه اظهار کرد: وابستگی استان به نیروهای غیر بومی مانع بزرگی برای توسعه استان بوده و تمام تلاشمان را برای استفاده از ظرفیت داخلی در پروژه‌های استان می‌کنیم.

حسینی همچنین تصریح کرد: در حال حاضر در تمامی پروژه‌های فعال ما در حوزه راهسازی از ظرفیت پیمانکاران بومی استان استفاده شده است.

گفتنی است در این جلسه اعضای انجمن پیمانکاران استان هرکدام گزارشی از شرح خدمات قابل ارائه به پروژه های عمرانی استان ارائه کرده و آمادگی خود را برای همکاری با اداره کل راه و شهرسازی در اجرای پروژه های مسکن و راهسازی اعلام کردند.