شناسهٔ خبر: 172168 - سرویس استان‌ها

به‌منظور بررسی روند اجرای نهضت ملی مسکن سمنان صورت گرفت؛

بازدید استاندار سمنان از پروژه‌های شهرک کوهسار منطقه روزیه

بازدید استاندار از روزیه ظهر امروز، استاندار سمنان با حضور در سایت شهرک کوهسار از دو پروژه انبوه ساز این سایت بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سمنان، ظهر امروز سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان با حضور در شهرک کوهسار منطقه روزیه از پروژه ۱۶۰ واحدی بنیاد مسکن و ۱۰۷ واحدی ارتش بازدید کرد. 

در این بازدید حسینی طباطبایی مدیرکل راه و شهرسازی استان و گونجی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی حضور داشتند.

سید محمد حسینی طباطبایی مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان در حاشیه بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرک کوهسار گفت: هم‌اکنون در شهرک کوهسار منطقه روزیه ۷۳۱ واحد مسکونی خودساز و انبوه‌ساز در حال ساخت است که بیش از ۴۰۰ واحد آن توسط مردم در قالب گروه ساخت( خودساز) ساخته می‌شود و هم‌اکنون پیشرفت فیزیکی برخی از پروژه‌های خودساز به بیش از ۹۰ درصد رسیده است.

حسینی طباطبایی ادامه داد: بزرگترین مشکل فعلی در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان پرداخت تسهیلات بانکی است که به‌زودی این مشکل نیز مرتفع می‌شود.

وی در پایان با اشاره به فرایند انتخاب همگروهی توسط یک هزار و ۲۰۰ متقاضی نهضت ملی مسکن در شهرک ۲۰۵ هکتاری  سمنان خاطرنشان کرد: در آینده‌ای نزدیک اراضی متقاضیان نهضت ملی در شهرک ۲۰۵ هکتاری به مردم واگذار می‌شود.

گفتنی است،پروژه ۱۶۰ واحدی بنیادمسکن انقلاب اسلامی هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در حال اجرا و عملیات نازک‌کاری آن آغاز شده است.  هم‌اکنون ۲۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان در حال ساخت است.