شناسهٔ خبر: 172200 - سرویس استان‌ها

۲۶۰ بازدید از مجتمع‌های خدماتی رفاهی استان قزوین انجام‌ شد

مجتمع های خدماتی رفاهی مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از انجام ۲۶۰ بازدید از مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی این استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (راهداری قزوین)، جواد حق لطفی گفت: در چهارماهه نخست امسال ۲۶۰ بازدید از ۳۸ مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی فعال در این استان انجام شده است.

وی اضافه کرد: در این بازدیدها تمام بخش‌های مجتمع‌ها اعم از نمازخانه‌ها، سرویس بهداشتی، جایگاه سوخت، سامانه‌های گرمایشی و سرمایشی، آشپزخانه، غرفه‌های عرضه مواد غذایی و سالن غذاخوری و پارکینگ مورد نظارت قرار می‌گیرند.

حق لطفی ادامه داد: علاوه بر کارشناسان تعیین شده از سوی این اداره کل برای بازدید مستمر از مجتمع‌ها، این اماکن توسط کمیته مشترکی متشکل از دستگاه‌هایی چون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی، دامپزشکی، تعزیرات حکومتی و ستاد اقامه نماز نیز طی برنامه زمان‌بندی مورد بازدید قرار می‌گیرند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین، تسریع دسترسی مسافران به خدمات مورد نیاز، جلوگیری از ترافیک جاده‌ای، کاهش اتلاف وقت مسافران و ایجاد امکانی برای استراحت و عبادت را از جمله مزایای احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی عنوان کرد و افزود: علاوه بر بازدید از مجتمع‌ها، مسافران و کاربران جاده‌ای هم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و رعایت نکردن مقررات بهداشتی از سوی این مراکز، موضوع را از طریق ارسال پیامک به شماره۳۰۰۰۱۴۱ و یا تماس با سامانه۱۴۱مرکز مدیریت راه‌ها در میان بگذارند تا در سریع‌ترین زمان به آن رسیدگی شود.