شناسهٔ خبر: 172269 - سرویس استان‌ها

رئیس اداره راهداری شهرستان اهر در آذربایجان شرقی خبر داد؛

بهره برداری از روکش آسفالت جاده اهر مشگین شهر تا یک هفته آینده

قمری رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان اهر گفت: عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت جاده اهر به مشگین شهر تا یک هفته آینده به اتمام خواهد رسید و این پروژه تحویل مردم شریف منطقه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از آذربایجان شرقی، قاسم قمری؛ رئیس راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان اهر گفت: پروژه لکه‌گیری و آسفالت جاده اهر مشگین شهر به طول ۱۸ کیلومتر در مراحل پایانی خود قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه این پروژه در دو فاز در قالب دو قرارداد در حال اجراست افزود: قطعه اول پروژه به طول هشت کیلومتر و قطعه دوم به طول ۱۰ کیلومتر اجرا می‌شود که در مجموع ۴۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است.

قمری با بیان اینکه جاده اهر مشگین شهر یکی از جاده‌های پرتردد شهرستان بوده و استان اردبیل را به آذربایجان شرقی متصل می‌کند تصریح کرد: با پایان عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت این محور، چیزی به نام چاله و لکه در جاده مذکور وجود نخواهد داشت.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان اهر گفت: این شهرستان یک هزار و ۱۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد که ۳۵۰ کیلومتر آن راه اصلی و فرعی بوده و باقیمانده آن راه روستایی است.

قمری افزود: ۵۰۰ کیلومتر از یک هزار و ۱۰۰ کیلومتر راه شهرستان اهر آسفالته است.