شناسهٔ خبر: 172291 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان:

موفقیت‌های سازمانی مرهون اقدامات امنیتی و توسعه فناوری است

گلستان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان گفت: موفقیت‌های کسب شده مرهون اقدامات امنیتی و توسعه زیرساخت‌های فناوری در اداره کل و شهرستان‌ها بوده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، عادل مصدقی در مراسم قدردانی از کارکنان فناوری و اطلاعات و حراست راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان با حضور معاون دفتر فناوری و اطلاعات سازمان متبوع در اداره کل با اشاره به نقش موثر حراست و فناوری اطلاعات در موفقیت‌های سازمانی، اظهار داشت: حراست مجموعه ای است که با پیشگیری و پیش بینی و تدابیر بموقع و مدبرانه می‌تواند سازمانی پرتحرک و مورد اعتماد مردم رابه وجود آورد.

به گفته وی، همچنین اشرافیت مجموعه حراست و شناسایی و کنترل و نظارت مستمر می‌تواند چالش‌های احتمالی را مدیریت کند.

مصدقی افزود: تلاشگران حوزه فناوری و اطلاعات نیز در ستاد و شهرستان‌ها در موضوعات سخت افزاری و نرم افزاری و شبکه‌های موجود، حساسیت و جایگاه با اهمیتی دارند.

وی بیان داشت: نگاه سازمانی و مقامات ارشد استانی و امنیتی و اطلاعاتی و نمایندگان مجلس به اداره کل بیانگر نقش مهم یکایک این عزیزان و مجموعه اداره کل در موفقیت‌های سازمانی کسب شده است.

در ادامه مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان به موضوعات مهم مورد نظر در فناوری و اطلاعات و حراست تاکید داشت.

این مراسم به مناسبت ۲۲ تیرماه روز ملی فناوری و اطلاعات و حراست برگزار شد و با تقدیر کارکنان فناوری و حراست اداره کل همراه بود.