شناسهٔ خبر: 172329 - سرویس هوایی

برقراری پروازهای فلای دبی در فرودگاه کرمان از شهریورماه

جزینی زاده، مدیرکل فرودگاه های استان کرمان مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان از برقراری پروازهای فلای دبی از ۱۹ شهریورماه در روزهای دوشنبه و پنج شنبه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، از روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان کرمان، علی جزینی زاده مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان در جلسه هماهنگی برقراری پروازهای دبی - کرمان- دبی که با حضور نماینده منطقه‌ای شرکت هواپیمایی فلای دبی، معاون اداره کل گمرکات، معاون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، نمایندگان شرکت خدمات هوایی سامان، نماینده وزارت امور خارجه، گذرنامه ناجا، پلیس فرودگاه‌های استان و معاونین اداره کل فرودگاه‌های استان برگزار شد، از برقراری پروازهای فلای دبی از ۱۹ شهریورماه در روزهای دوشنبه و پنج شنبه ساعت ۱۳:۵۵ ورود و ۱۴:۵۵ خروج خبر داد و بر همکاری همه ارگان‌های مستقر در فرودگاه برای انجام ایمن، به موقع و مستمر پروازهای فلای دبی و افتتاح دفتر این شرکت با لحاظ زیرساخت‌های مورد نظر تاکید کرد.

در ادامه میلاد خانی مدیر دفتر منطقه‌ای شرکت فلای دبی با اشاره به موقعیت مناسب فرودگاه بین‌المللی کرمان از موافقت مدیریت اماراتی آن شرکت برای حضور در فرودگاه بین‌المللی کرمان گفت و افزود: به زودی دفاتر شرکت هواپیمایی فلای دبی در جزیره کیش و کرمان افتتاح و رسماً فعالیت عرضه خدمات هوایی به مسافران انجام خواهد داشت.

وی با اشاره به ارتباط و قرارداد آن شرکت با بیش از ۲۰ شرکت هواپیمایی تصریح کرد: با برقراری این پرواز از دبی به کرمان و بالعکس عملاً کرمان به ۱۱۰ کشور جهان ارتباط خواهد یافت و گسترش فعالیت‌ها در حوزه‌های آموزشی، صنعتی، تجاری، اقتصادی، فرهنگی، توریستی، گردشگری و سیاسی را در فرودگاه و استان کرمان شاهد خواهیم بود.

وی از برنامه ریزی سفر کارگروه ناوبری و امنیتی طی روزهای آتی برای بررسی فعالیت‌های مرتبط ازامارات به کرمان برای انجام مقدمات شروع پروازها خبر داد.

در ادامه نیز جزینی زاده مدیر کل فرودگاه‌های استان از حمایت‌های استاندار و شهباز حسن پور نماینده مردم شریف کرمان و راور در این ارتباط تشکر و از حضور این شرکت در فرودگاه بین‌المللی کرمان تقدیر کرد.