شناسهٔ خبر: 172357 - سرویس استان‌ها

آغاز عملیات روکش آسفالت محور الیگودرز اصفهان به طول ۲۵ کیلومتر

روکش اسفالت سرپرست اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان الیگودرز گفت: عملیات روکش آسفالت محور الیگودرز – اصفهان به طول ۲۵ کیلومتر در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان لرستان، محمد سرلک سرپرست اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان الیگودرز اظهار داشت: در راستای نگهداری و مرمت راه‌های شریانی و اصلی استان و شهرستان الیگودرز پروژه روکش آسفالت محور الیگودرز - اصفهان توسط پیمانکار آغاز شده و در حال اجرا است.

وی ادامه داد: با توجه به ضرورت اجرای روکش در محور مذکور به دلیل شکستگی جسم آسفالت و ترک‌های طولی و عرضی و به دلیل ترافیک سنگین محور، جسم آسفالت به مقدار 50 درصد از طول محور الیگودرز به اصفهان در دستور کار اداره کل راهداری استان لرستان واقع گردید، همچنین این پروژه که از مطالبات دیرینه مردم شهرستان است با همکاری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان انجام می‌شود.

سرپرست اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان الیگودرز اضافه کرد: این پروژه با هدف بهبود وضعیت تردد، ارتقای ایمنی عبور و مرور به طول ۲۵ کیلومتر در حال اجرا است.

سرلک در پایان ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری‌های مدیرکل محترم و سایر عزیزان گفت: امیدواریم با اجرای روکش مذکور شاهد تردد امن و ایمن در این محور باشیم.