شناسهٔ خبر: 172379 - سرویس هوایی

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به سوددهی قطعی رسید

لوگو هما سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به مطلب درج شده با عنوان «هواپیمایی ایران ایر زیان ده است»، گفت: با توجه به جمع بندی دفاتر و صورت‌های مالی سال ۱۴۰۲ هواپیمای جمهوری اسلامی ایران نه تنها سود عملیاتی داشته بلکه به سوددهی قطعی نیز  رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی "هما" حسام قربانعلی سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به مطلب درج شده با عنوان “هواپیمایی ایران ایر زیان ده است “ گفت: با توجه به جمع بندی دفاتر و صورت‌های مالی سال ۱۴۰۲ هواپیمای جمهوری اسلامی ایران نه تنها سود عملیاتی داشته بلکه به سوددهی قطعی نیز  رسیده است.

قربانعلی با اشاره به بدهی ارزی «هما»  افزود: بدهی «هما» صرفا بدهی ارزی است که آن هم بابت خرید هواپیما و تغییر نرخ ارز است و تمام بدهی‌های ریالی «هما» پرداخت شده است و از این رو  هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در  گزارش حسابرسی در سال ۱۴۰۲ سودده قطعی اعلام شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به عنوان شرکت حامل پرچم، خدمتگزاری به هموطنان را رسالت اصلی خود دانسته و گستردگی شبکه پروازی، ارایه خدمات مناسب و توسعه ناوگان را در دستور کار خود قرار داده است.