شناسهٔ خبر: 172391 - سرویس استان‌ها

رییس اداره حمل‌ونقل مسافر خبر داد؛

جابه‌جایی ۲.۵ میلیون مسافر از طریق ناوگان حمل‌ونقل عمومی اصفهان در سال جاری

جابجایی ۲.۵ میلیون مسافر از طریق ناوگان حمل‌ونقل عمومی اصفهان در سال جاری رییس اداره حمل‌ونقل مسافر اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: در سال جاری بیش از دو میلیون و ۴۲۵ هزار و ۶۰۱ مسافر توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان جابه‌جا شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ حسین بیغمیان اظهار کرد: طی سال جاری دو میلیون و ۴۲۵ هزار و ۶۰۱ نفر از طریق ناوگان حمل‌ونقل عمومی مسافر جابه‌جا شده‌اند، این میزان سفر در ۲۵۱هزار و ۸۵ سرویس ناوگان‌های مسافربری انجام شده است.

وی با اشاره به آمار سفرهای درون و برون استانی عنوان کرد: یک میلیون و ۳۷۸هزار و ۲۸۹ نفر از مسافرین جابه‌جا شده در استان، سفر درون استانی داشته و همچنین یک میلیون و ۴۷هزار و ۳۱۲ مسافر به خارج از استان سفر کرده‌اند.

رییس اداره حمل‌ونقل مسافر اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان تصریح کرد: تعداد سفرهای درون استانی ناوگان حمل‌ونقل عمومی در سال جاری ۱۷۰هزار و ۶۸۱ بوده و ۸۰ هزار و ۴۰۴ ناوگان مسافربری نیز سفر خارج از استان داشته اند.

بیغمیان در خصوص جابه‌جایی مسافر با ناوگان مینی بوس استان اصفهان گفت: ۸۲۰هزار و ۸۴۴ مسافر از طریق این ناوگان جابه‌جا شده‌اند که این تعداد سفر در ۷۴هزار و ۵۸ سرویس از ناوگان حمل‌ونقل عمومی مینی بوسی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: جابه‌جایی مسافر با ناوگان سواری در سال جاری نیز ۲۵۸ هزار و ۲۸۵ مسافر بوده که توسط ۷۵هزار و ۸۶۱ سفر کرده‌اند.

رییس اداره حمل‌ونقل مسافر اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان به تعداد سفر و مسافر ناوگان اتوبوسی حمل‌ونقل عمومی استان اشاره کرد و افزود در سال جاری این بخش از ناوگان ۱۰۱هزار و ۱۶۶ صورت وضعیت سفر را ثبت کرده و یک میلیون و ۳۴۶هزار و ۴۷۲ مسافر را منتقل کرده‌اند.

بیغمیان عنوان کرد: مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود از پایانه‌های مسافربری، شرکت حمل‌ونقل، ناوگان و یا رانندگان حوزه حمل‌ونقل مسافر را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.