شناسهٔ خبر: 172400 - سرویس استان‌ها

اجرای ۹۰ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت در راه‌های استان همدان

مهندس آهکی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از اجرای ۹۰ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت در راه‌های شریانی، اصلی، فرعی و روستایی استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان مهرداد آهکی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گفت: عملیات بهسازی و روکش آسفالت راه‌های استان همدان با استفاده از ظرفیت ۲۵ اکیپ پیمانی در حال اجراست و این عملیات تا پایان فصل کاری ادامه خواهد داشت.

وی اظهار کرد: با توجه به پیش رو بودن ایام اربعین حسینی و تردد دلدادگان و زوار اباعبدالله حسین (ع) از محورهای استان همدان، بهسازی و روکش آسفالت راه‌های شریانی، اصلی و مسیرهای منتهی به مرزهای سه‌گانه در اولویت این اداره کل قرار دارد.

آهکی با اشاره به ارتقای ایمنی راه‌های استان همدان تاکید کرد: علاوه بر ارتقای ایمنی محورهای استان، رضایتمندی کاربران جاده‌ای یکی از مهم‌ترین اهداف راهداری محسوب می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان یادآور شد: در سال گذشته ۵۰۴ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت در راه‌های همدان اجرا شد و امسال نیز به طور ویژه پیگیر تامین و جذب اعتبارات مورد نیاز هستیم تا همچون سال گذشته بیش از هدف‌گذاری سال در راه‌های استان بهسازی و روکش آسفالت داشته باشیم.